archive-com.com » COM » K » KAPROMANIE.COM

Total: 203

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Chytil – Sonubaits hook pellets | KaproMánie
    hook pellets Měkčené pelety naložené v oleji Peleta je po vhození do vody potápivá ale pokud ji ještě před vhozením do vody zmáčknete mezi prsty až z ní vykápne kapka oleje tak se z ní stává peleta plovoucí Dá se s nimi skvěle experimentovat Nastražují se napíchnutím na háček navlečením na vlas nebo s pomocí silikonového kroužku Dovážíme je pro Vás ve třech příchutích Jahoda o průměru 11 mm Halibut o průměrech 8 mm a 11 mm a Monster crab Mussel o průměru také 11 mm Sonubaits paste pellets Pelety těstovité konzistence určeny na háček nebo na vlas v šesti atraktivních příchutích grilovaná slanina halibut rybí moučka kočičí maso bílá ryba drcené mušle Osvědčily se při jarním chytání když jsou ryby ještě opatrnější Díky zajímavým a neokoukaným příchutím reagují ryby mnohdy až extrémně rychle TIP Vezměte si cca 5 8 peletek do dlaně rozmačkejte je a dostanete krásně vláčné těsto na obalování dalších nástrah jako jsou rohlíkové boilies pufiny různé druhy foukaček apod Chytil Sweet corn Sladká nakládaná kukuřice na háček i na vlas Kukuřice je ve skleničce téměř bez nálevu tudíž Vám i po otevření vydrží dlouho aniž by se začala nějak znehodnocovat Skvěle funguje po celou sezónu Příchutě

Original URL path: http://www.kapromanie.com/chytil-sonubaits-hook-pellets/ (2016-02-10)

• Carp Devil | KaproMánie
    jimi rozpustné boilie feeder peletky plovoucí boilie boilie pasty práškové dipy ale třeba i tekuté dipy a esenciální oleje Skvělými návnadami jsou vnadicí mixy jako feeder směs kořeněný perník javorový med method mixy ovoce koření kuličkové pelety oliheň kapří guláš a brusinka které vykazují i výborné chytací schopnosti a to zvláště větších ryb v té nejstudenější vodě Vzájemná volba návnady a nástrahy závisí na mnoha okolnostech a dané lokalitě kde chceme lovit Jelikož budeme ale chtít dosáhnout záběrů od každé ryby v chladné vodě tak k lovu přistoupíme jinak než v hlavní sezóně Jakožto jedni z největších producentů pelet se právě v tomto období přikláníme k jejich použití Na vnadění použijeme například rozmíchaný method mix s menšími peletkami velikosti 4 mm Nástrahy si mírnými úpravami vylepšíme Tyto je posunou mnohem dále a pro ryby jsou daleko atraktivní Jsou to tedy kombinace jako nastražení feeder peleta obalovací těsto tekutý dip nebo feeder peleta plovoucí pěna a turbo dip ořezaný plovoucí boilie obalovací těsto ale taky boilie průměru 14 mm práškový dip Příchutě které preferujeme jsou tropic brusinka sladká kukuřice kapří guláš V podstatě se snažíme pro rychlé lovy a krátké vycházky používat různé atraktivní obměny menších velikostí nástrah nad kobercem aktivních

Original URL path: http://www.kapromanie.com/carp-devil/ (2016-02-10)

• Tipy na jaro – Boel baits | KaproMánie
    představím později Jako doplněk určitě doporučuji použít pelety Ultramix s variabilní dobou rozkladu Pelety Ultramix jsou směsí osmi druhů pelet které se vzájemně skvěle doplňují Jako poslední tip určitě nesmí chybět různě upravené partikly Pro chladnou jarní vodu určitě doporučuji použití Pulse sin Talin směs sedmi různých semen naložených v přírodním sladkém nálevu Talin z dílny CC Moore Nyní bych rád představil jedno z nejchytlavějších boilie od Boelu Robixxx silně kořeněné boilie postavené na základní směsi Posseidon základem jsou mořské moučky Tento druh boilie není nijak dodatečně aromaticky upraven Pegar boilie jehož hlavní aroma je broskev a snad na všech vodách úspěšný česnek Použitá směs Mars obsahuje mimo jiné složky Robin Red Játrový extrakt opět nejvyšší kvalita z anglické dílny CC Moore Toto boilie sklidilo své úspěchy ve Velké Británii pod taktovkou mistrů světa 2008 Petera Truckla a Andyho Judda Co se týká dodatečného dipování v jarním období to mohu z vlastních zkušeností spíše vyloučit Daleko více úspěchů jsme slavili se samotným boilie Nebo je dobré boilie před použitím zalít na pár desítek minut liquidem Boel baits samozřejmě nenabízí pouze sezónní druhy proto mohou překvapit i jiné příchutě Těžko naslepo radit s konkrétní taktikou vnadění jelikož každá voda má svoje

Original URL path: http://www.kapromanie.com/tipy-na-jaro/ (2016-02-10)

• Návnady – nástrahy | KaproMánie | Page 2
    níž se kapři stále ještě intenzivně krmí Při vnadění je ale zapotřebí mnohem víc než v létě dbát na stravitelnost návnad Pokračování textu Read More Lov ve studené vodě Publikováno 19 12 2010 od admin Sekce Návnady nástrahy S výrazným ochlazením vody je pro úspěšný lov stěžejní vhodná volba kvalitních nástrah a návnad Pro chladné období více než kdy jindy platí že kvalita krmení musí převyšovat kvantitu V první řadě je velmi důležité používat nástrahy a návnady které velmi dobře uvolňují potravní signály i ve velmi studené vodě a při tom všem jsou snadno stravitelné Pokračování textu Read More Mražené boilie LK Baits Publikováno 19 12 2010 od admin Sekce Návnady nástrahy Momentální počasí je jako stvořené k lovu trofejních kaprů Radost nám udělají i menší teď před zimou nádherně vybarvení Pokud rádi používáte mražené boilie vyberte si variantu s označením Cold která je určena pro studenou vodu Vyrábí se v průměrech 18 mm a šesti druzích O trochu více jste si oblíbili naše trvanlivé boilie Pokračování textu Read More Chytil TOP SECRET Nástrahy na chladnou vodu Publikováno 19 12 2010 od admin Sekce Návnady nástrahy Boilies KOŘENĚNÝ TUŇÁK česnek ASA Jednoduchá směs z tuňákové lososové a sardinkové moučky doplněná o GLM extrakt a směs koření Její použití je velmi univerzální jak se říká v jednoduchosti je krása a náš Kořeněný tuňák je toho důkazem V nové kombinaci s AMK česnek ASA tvoří neskutečně účinnou kombinaci které odolá málokterý kapr A je doslova za pár kaček Pokračování textu Read More Narkofaktor Carp servis Publikováno 19 12 2010 od admin Sekce Návnady nástrahy Narkofaktor se používá již několik let a výsledky s touto přísadou do boilies a jiných nástrah jsou pozitivní Ale v součastné době přicházíme s inovovanou verzí tohoto produktu Nový Narkofaktor je obohacen o chuťové dráždidlo na čistě živočišné

Original URL path: http://www.kapromanie.com/sekce/navnady-nastrahy/page/2/ (2016-02-10)

• Daniel Štrop | KaproMánie
    pevně doufám se ještě někdy setkám Ve vodě jsme měli mnoho vlasců a u vody nebyl požadovaný klid a tak jsem montáž zanesl asi šedesát metrů od našich bivaků a položil pět metrů od vysokého břehu do malého pásu stulíků kde jsem jen jemně provnadil několika koulemi boilie Šupináč Této ryby si velmi vážím je z mé oblíbené vody která je pro mě stále opravdovým oříškem Před tímto pouze noční lovem jsem si místo jezdil provnazovat tři dny kapr pak zabral z asi dvoumetrové hloubky na vymáčenou kouli jak je mým zvykem kousek od břehu Krmit se na mé místo jezdil pravděpodobně pravidelně nechal mi o tom vydatný důkaz na mé podložce Sportovní lov kaprů mě baví kvůli pobytu v přírodě kdy je člověk spjat s okolím a především proto že člověk musí stále přemýšlet o tom jak se dostat na kobylku svým vysněným rybám a když se zadaří čeká ho odměna v podobě vydřeného úlovku kterému pak šlechetně ve stylu fair play vrátí svobodu aby se s ním mohl někdy znovu utkat když se nazadaří a tentokrát vyhraje ryba je to jen další střípek zážitků které člověku proběhnou hlavou když se po nějaké době podívá na fotku svého úlovku

Original URL path: http://www.kapromanie.com/daniel-strop-supinac/ (2016-02-10)

• Junioři | KaproMánie
    Čechách na rybníku Martinský mlýn a používal boilies s příchutí vanilka scopex med a jahoda Podařilo se mi ulovit několik krásných kaprů ale i amurů Pokračování textu Read More Matuš Ižman Publikováno 25 10 2010 od admin Sekce Junioři Posielam vám niekoľko fotiek z letnej rybačky u nás na juhu slovenska z menšieho štrkoviska Pokračování textu Read More Dominik Macháček Publikováno 25 10 2010 od admin Sekce Junioři Naše úlovky jsme dosáhli na místním rybníku kde vyrůstáme a začínáme s rybařinou Ryby jsou tady mazané a musíme vymýšlet různé fígle jak na ně Zažili jsme pěkné záběry i díky návnadám a nástrahám které nám poskytnul náš kamarád Marek který nás často podporuje abychom si mohli vyzkoušet i nové krmení které tady mnoho rybářů nepoužívá různé rohlíkové nástrahy rozpustné pelety vnadící směsi a tak dále Jsme rádi že se můžeme podělit se čtenáři Kaprománie o naše úspěchy Pokračování textu Read More Daniel Štrop Publikováno 25 10 2010 od admin Sekce Junioři Lysec Při mé dlouhé výpravě na řeku s kamarády jsem ulovil tohoto jediného zato krásného kapra s kterým jak pevně doufám se ještě někdy setkám Ve vodě jsme měli mnoho vlasců a u vody nebyl požadovaný klid a tak jsem

Original URL path: http://www.kapromanie.com/sekce/juniori/ (2016-02-10)

• 24 hodin na české svazové vodě | KaproMánie
    podběráku Nyní přichází na řadu vážení jenže ručička váhy neukazuje ani deko To bude zřejmě tím že mám váhu digitální to byl pokus o vtip Ale vraťme se zpět k vážení které ukázalo pěkných 10 5 kg což pro mě nebylo vůbec špatné Do večera jsem měl ještě dva záběry 7 5 a 7 Byl jsem nadšený ale taky dost unavený z práce a tak jsem si šel lehnout To jsem však netušil co se bude dít druhý den Ráno vstávám brzy a krmím cca půl kilo boilies Než nahodím pruty zapálím si cigáro a chvíli jen tak sleduji hladinu při rozednění Na ryby jsem jel sám bez přítelkyně takže nečekejte žádnou romantiku Když jsem dokouřil ranní cigárko nahodil jsem a vrátil se do bydlíku dát si pár loků ještě vlahého čaje a při tom jsem tiše sledoval jak se na zakrmených místech ukazují kapři Říkal jsem si kdy to začne jezdit ale nic se nedělo swingery se nehnuly ani o centimetr Kolem desáté dopoledne přijel můj kamarád Jarda a sondoval jak to jde Než rozbalil svoje nádobíčko vylíčil jsem mu co se dělo předešlý den Hned nato přišel první záběr toho dne pěkný šupináč 9 5 kg O hodinu později zapřahám dalšího krásného kapra tentokrát je to lysec v nejlepší formě Zdolával jsem ho neuvěřitelných 40 minut byl to úžasný souboj který neměl konce Když bylo konečně dobojováno a kapr byl na podložce přišla úleva a začala odeznívat i křeč z pravé ruky Nedočkavě jsem vzal váhu a čekal co ukáže Když jsem to uviděl byl jsem radostí celý bez sebe po odečtení podložky váha ukázala 11 5 kg Ještě jsem pořídil fotku a se slovy dík za super boj jsem vrátil pašáka vodě Potom přišla asi půlhodinová pauza a já dokrmuji cca 40 koulí boilies Po třech hodinách

Original URL path: http://www.kapromanie.com/24-hodin-na-ceske-svazove-vode/ (2016-02-10)

• Pobřežní kapři | KaproMánie
    kapr nebyl nijak trofejní ale byl to koi kapr takže mě zaujal svou barevností A teď vám popíšu jak měla vypadat jedna obyčejná výprava Petr měl před sebou celý týden dovolené a já s Honzou jsme měli dojíždět po práci Vše se zvrtlo když mně Honza volal do práce a to co viděl ve vodě změnilo všechny naše plány Honza se vracel z místa kde nechal zaparkované své auto a tím to vše začalo Byli jsme domluveni na úplně jiném lovném místě ale najednou spatřil ve vodě dva metry od břehu dva amury okolo 80 90 cm kapra okolo 90 cm a 15 kg a dva kapry kolem 10 12 kg Petr se rozhodl zůstat na prvním lovném místě které bylo dohodnuto a já s Honzou jsme okupovali místo cca 1 km od Petra Jenomže to znamenalo všechny naše věci opět naložit a přesunout Petr nás odvezl na naše nové stanoviště a loď jsme mu nechali aby měl zjednodušené podebírání kaprů z lodě když se na něho kamarádi vy a nám zůstal starý dobrý gumák Tito kapři se nacházeli na okraji hustě zarostlého porostu trávy a vůbec nereagovali na přítomnost zdejších koupáčů natož na Honzu který je pozoroval ze stromu Je zajímavé že z tohoto místa nebylo tolik záběrů večer po setmění jak by každý čekal Mám pro to jen jedno vysvětlení Když je ve vodě málo kyslíku a teplota vody je okolo 26 C pokud se nemýlím rostliny v noci kyslík spotřebovávají a ve dne ho vytváří Proto kapři byli aktivní a komunikovali z tohoto místa více ve dne nežli v noci Honza se pokoušel obalovat olovo v jílu a použil několik olověných bročků aby nástraha byla co nejvěrohodnější a kopírovala dno Tady nastal tak trochu další můj názor v tom že když ryba má důvěru k návnadě vaši nástrahu zcela bez problémů přijme a nemusíte to tak koumat a maskovat To se potvrdilo v příštích dnech Pro tuto výpravu jsme zvolili opět naší letošní favoritku boilies oliheň a smetanu kapří sen o průměru 20 mm Protože jsme chytali kousek od břehu nebyl problém aby tam Honza několikrát denně zaplaval a zkontroloval jestli kapři pěkně papají nebo ne Několikrát se nám stalo že tam Honza nemohl najít ani kuličku a to byl jen jeden nebo dva záběry Kapři podle nás na toto místo najeli ale množství krmení je zřejmě nezaujalo a ihned po pár kuličkách plavali zpět do hustého porostu trávy který tvořilo pásmo několika desítek metrů anebo jsme se museli opravdu trefit přesně na začátek porostu jinak jsme na záběr čekali mnohem déle Pamatuji si jak jsme letos byli na výpravě kde byla podobná tráva ale jakmile jsme naši nástrahu nedohodili těsně před trávu ryby vůbec nekomunikovaly Bylo to tím že se před naším lovištěm nacházelo smradlavé bahýnko a když jsme s Honzou strávili na vodě 2 hodiny abychom vytrhali vodní rostliny a posunuli naše udice na místo kde bylo písčité dno přineslo nám to mnoho záběrů Já a Honza jsme museli následující den do práce a naše

Original URL path: http://www.kapromanie.com/pobrezni-kapri/ (2016-02-10)