archive-com.com » COM » K » KAPROMANIE.COM

Total: 203

Choose link from "Titles, links and description words view":

Or switch to "Titles and links view".
  • Několik úlovků juniorů z Luhačovické přehrady | KaproMánie
    2010 od admin Sekce Junioři Zprávy od vody Lovci Tomáš Mihálik a Lukáš Mihálik kapor bollies ulovene 13 4 2010 o 17hodine 90cm 14 5kg 82cm 11kg Lovec Tomáš Mihálik Kapor bol uloveny 11 5 2010 o 14 hodine pod kempom na boilies vlastnej vyroby 87cm 12 5kg Lovec Michal Mihálik kapor bol uloveny 12 5 2010 o 12hodine 88cm 15kg KaproMánie na Facebooku Komerční sdělení Provozujeme také online portál

Original URL path: http://www.kapromanie.com/nekokolik-ulovku-junioru-z-luhacovicke-prehrady/ (2016-02-10)

• Honza „Drapy“ Drápalík – svazová pískovna ČR | KaproMánie
    15 ha svazovou pískovnu Pískovna je kompletně zarostlá travou a tak je velmi důležité opravdu hledat čistá místa která kapři dříve nebo později navštíví Nachytali jsme dost kaprů okolo šesti kilo a podařili se i dva větší Největší počet záběrů byl na dipované boilies A1 roll ale doslova trumfem na velké ryby byl boilies Messiah nastražený na panáčka vše z maxácké kuchyně NEJ lysec měl 91 cm a 16kg a

Original URL path: http://www.kapromanie.com/honza-%e2%80%9edrapy-drapalik-svazova-piskovna-cr/ (2016-02-10)

• Cuták Oldřich – úspěšný začátek sezony 2010 | KaproMánie
    úspěšný začátek sezony 2010 Publikováno 2 11 2010 od admin Sekce Zprávy od vody Letošní rybářský rok jsou odstartoval nad veškerá očekávání Na pískovně na jižní Moravě se mi podařilo na boilies Stink Sniper od Max carp ulovit krásného zdravého šupináče o hmotnosti 17 8 kg I přes velmi chladnou vodu se opět ukázala kvalita nástrah KaproMánie na Facebooku Komerční sdělení Provozujeme také online portál LovKapra com Kaprařina online Dlouhodobé

Original URL path: http://www.kapromanie.com/cutak-oldrich-uspesny-zacatek-sezony-2010/ (2016-02-10)

• Jiří Vetr – deštivá a mrazivá Francie | KaproMánie
    od vody Jiří Vetr deštivá a mrazivá Francie Jiří Vetr deštivá a mrazivá Francie Publikováno 2 11 2010 od admin Sekce Zprávy od vody První výprava do Francie na svazový revír nedopadla podle mých představ Po příjezdu k jezeru teploměr ukazoval nádherných 21 stupňů a vše naznačovalo tomu že to bude super 14 dní Jenomže v noci začalo vydatně pršet a z celé výpravy nám pršelo 11 dní Teplota v noci klesala pod nulu a přes den vystoupala jen na 6 10 stupňů což se odrazilo i na aktivitě kaprů Cejni brali jako o závod na všechny druhy boilies Truffle x Bionice i Red Rag ale kaprům se očividně nechtělo Desátý den přestalo na několik hodin pršet a v tuto dobu přišel i záběr od domorodého špígla Kapr zabral na dvě kuličky boilies Fabulous od Max carp a to po 30 hodinách od zavezení Místa jsem prokrmoval krájeným boiliem které jsem prolil ještě tekutou potravou Powerful pro zvýraznění potravní stopy Od výpravy jsem očekával více ale nakonec jsem byl díky úlovku černého lysce velmi spokojený Max go KaproMánie na Facebooku Komerční sdělení Provozujeme také online portál LovKapra com Kaprařina online Dlouhodobé zakrmování Bunda Stormkloth v designu Mossy Oak Recon Break

Original URL path: http://www.kapromanie.com/jiri-vetr-destiva-a-mraziva-francie/ (2016-02-10)

• Jak začal první letní den na Luhačovické přehradě | KaproMánie
    na luhačovické přehradě trofejního kapřího mohykána Záběr přišel v 14 20 hodin Zpočátku se zdálo že to bude běžný kapr které lovily už od soboty mezi 8 11 kg Jak se kapr blížil ke břehu tak jeho bojovnost sílila Asi po 7 minutách boje mezi lovcem a kaprem se ryba asi 6 m od břehu na malou chvíli objevila u hladiny Všem nám zatrnulo jaký je to krasavec Kapří mohykán se ale z vypětím všech sil bravurně otočil a namířil si to zpět do hlubin luhačovské přehrady Silon začal zpívat tak tesklivou píseň že jsme si mysleli jo s kaprem je ámen Neustále jsme rybářovi dodávali odvahu ať je trpělivý a vydrží Byl to nezáviděně hodný okamžik Lovec se třásl jak osiky a břízy za námi Asi po 20 minutách se podařilo mohykána přitáhnout na dohled Opět se v nás začal projevovat silný adrenalin že by jsme ho v tu chvíli mohli rozdávat Kapr se nevzdával a urputně bojoval Silon začal opět zpívat varovnou tesklivou píseň Za dalších pět minut se podařilo kapra patřičně unavit a následně zdolat Všichni jsme si oddechli a hlavně lovec ten byl úplně vyřízený radostí že se to podařilo Kapr byl zdolán v 14 45

Original URL path: http://www.kapromanie.com/jak-zacal-prvni-letni-den-na-luhacovicke-prehrade/ (2016-02-10)

• Josef Trumpeš – fantastický šupináč z Dyje | KaproMánie
    prožili týdenní výpravu pod Pálavou a podařilo se nám nachytat několik krásných kaprů Zkoušeli jsme několik výrobců boilies ale jednoznačně se opět osvědčily koule A1 roll od Max carpu Bylo chyceno mnoho kaprů z toho šest od 12kg do 15 9kg Třešničkou na dortu byl můj nový osobáček Délka šupíka byla úctyhodných 108cm a váha po odečtení vážícího saku byla 23 4kg Byl chycený v pravé poledne na jednu 20mm

Original URL path: http://www.kapromanie.com/josef-trumpes/ (2016-02-10)

• Maroko – Chytil | KaproMánie
    kg vařené kukuřice a 80 kg místního kukuřičného boilies Cena kukuřice 30 Eur za pytel 50 kg a 5 Eur za 1kg boilí Při vaření kukuřice jsme používali práškové posilovače od Top Secret a na chytání jejich plovoučky Amino Pop up přesušené na kámen Jen taková koule vydržela v hloubce přes 10 m Pod háček jsme dávali zrno kukuřice malou kuličku boilí a nahoru tvrdou plovku Šestnáct dnů uteklo jako voda Cesta do Prahy nám trvala 30 hodin letěli jsme trasu Casablanca Madrid tam jme nafasovali auto a museli jsme přejed v noci 450km na letiště do Alicante a pak jsme měli přelet do Lipska kde nás čekalo auto a vezlo do Prahy Děs Vše je za náma a už se těším na příští rok pojedu ještě jednou Dvacet kilo tam musím dostat Čau Kaprňák Tonda Více fotografií z Maroka najdete na www chytiljsem cz nggallery id 53 17 4 2010 jezero Bin El Ouindane Maroko Ahoj po zimní odmlce posílám další fota z akce Maroko Cesta do Severní Afriky byla náročná v sobotu ráno 27 3 jsme odletěli do Paříže a pak do Casablanky kde čekalo auto a převezlo nás do městečka ležící v pohoří Atlas nedaleko jezera o rozloze 5000 ha když je v plném stavu V okolí nás provázelo drsné ale nádherné okolí vysokých hor Druhý den jsme se přesunuli do kempu k jezeru kde jsme nafasovali věci potřebné k rybolovu a přestěhovali se nedaleko kempu na ostrov Teplota vody na povrchu byla okolo dvaceti stupňů začali jsme chytat v hloubkách od 5 do 10m tohle byly mělčiny a jediné hrany protože dále byla hloubka už 30 m a více Za čtyři dny jsme ulovili asi deset kaprů do 7kg a jednu patnáctku nic moc na začátek Další den jsme se nechali přestěhovat asi dvacet minut jízdy

Original URL path: http://www.kapromanie.com/maroko-chytil/ (2016-02-10)

• Trénink – Aleš Václavík – Carpservis | KaproMánie
    na podpoře jejich snažení Taková akce potřebuje mimo jiné také nějaký ten trénink Slovo dalo slovo a týden před soutěží což je druhý týden v dubnu se Martin pokouší po čtyři velmi chladné dny na této pískovně zjistit které boilies bude kaprům chutnat nejvíce Měli jsme vytipované čtyři druhy z naší nabídky Carp Servis Po prvním dnu bylo vše téměř jasné a každou další hodinou strávenou na břehu se jen potvrzovaly trochu překvapující chutě zdejších mlsounů Něco málo kaprů se ulovilo na Nutrix Brusinku Red Peeper a drtivě nejúspěšnější bylo boilies Nutrix Casia Javor Nemá asi příliš cenu popisovat každý záběr neboť jich bylo opravdu mnoho Jistě ale bude zajímavá statistika Za tyto čtyři dny plné nepříznivého počasí přišlo 36 záběrů Devět kaprů skončilo v nedalekém ocelovém laně po těžbě a za příkrou hranou u pobřeží Bohužel se zřejmě vždy jednalo o větší kapry Ty s menší silou se bez potíží podařilo dostat k hladině a pak bezpečně podebrat Ze zdolaných bylo 11 kusů přes 10 kg a dva kapři měli krásných 13 5 kg Na fotografiích jsou pouze dva ze zmiňovaných kusů Šupináč 13 5 kg a lysec 8 kg V období 4 hodin které jsem s nimi strávil

Original URL path: http://www.kapromanie.com/trenink-ales-vaclavik-carpservis/ (2016-02-10)